Práva z odpovědnosti za vady je nutno uplatnit u obchodníka, u něhož bylo zboží ARMOR zakoupeno, nebo přímo u společnosti ARMOR, jedná-li se o přímý prodej.
ARMOR si vyhrazuje právo vždy posuzovat oprávněnost reklamace. Zákazník je povinen spolu s reklamovaným zbožím předložit vyplněný reklamační protokol. Na tomto protokolu musí být uveden název firmy (fyzické osoby), platná fakturační adresa, dále adresa k zasílání vyřízené reklamace, tel. kontakt či e-mail, reklamované zboží s označením závady (pokud to umožňuje charakter vady, tak i se vzorkem tisku), typ zařízení, do kterého bylo toto zboží použito, počet reklamovaných kusů, kopie dokladu o nákupu a datum zaslání reklamace. V dolní části protokolu uvede zákazník, jakým způsobem si přeje reklamaci vyřídit – výměna za nové zboží nebo vrácení peněz (dobropis). Reklamované zboží doporučujeme zaslat v dobře zabezpečeném obalu.
ARMOR vydá stanovisko k reklamaci po provedení analýzy vadného výrobku nejpozději do čtyř týdnů ode dne uplatnění reklamace. V závislosti na povaze vytýkané vady zboží bude požadavek zákazníka vyřízen následujícím způsobem: odstranění vad dodáním náhradního zboží za zboží vadné, odstranění vad opravou zboží, jsou-li tyto vady opravitelné, přiměřenou slevou z kupní ceny nebo odstoupením od smlouvy s nárokem na vrácení kupní ceny.
ARMOR poskytne náhradu škody v případě, jestliže zákazník prokáže vadu zboží zn. ARMOR, vzniklou škodu a příčinnou souvislost mezi vadou zboží a škodou.
Reklamační protokol ve formátu xls ke stažení zde. Hromadný reklamační protokol zde.